SISLO
Założenia projektu
Sklep miał pełnić funkcję przestrzeni premium do nabywania produktów do wyposażenia wnętrz: eksluzywnego oświetlenia, mebli, dodatków i dekoracji. Prostota, elegancja i dobry smak, a jednocześnie prosty proces zakupowy to coś, na czym zależało nam najbardziej.
Budowa sklepu internetowego oraz identyfikacji wizualnej
Zanim przystąpiliśmy do budowy sklepu, stworzyliśmy spójną identyfikację dla naszej marki własnej. Zaprojektowaliśmy proste, lecz unikatowe logo.
Integracja Baselinkera
Sprzedaż odbywa się w formule dropshippingu, dlatego budowa sklepu wymagała podpięcia oprogramowania do zarządzania zamówieniami.
Strategia marki oraz marketing
Oprócz budowy sklepu oraz integracji z magazynem, prowadzimy komunikację w social mediach, a także kampanie Facebook Ads. Budujemy także strategię pozycjonowania SEO dla najbardziej pożądanych produktów.
Podsumowanie
Połączenie umiejętności całego zespołu sprawiło, że spod naszych rąk wyszedł kompleksowy produkt dla naszej marki własnej.