Building Plan

Biuro projektowe to zarówno marka osobista, jak i marka biznesowa. Stworzyliśmy dla Building Plan strategię marki, identyfikację wizualną i przestrzeń do promowania usług w postaci spójnej i przejrzystej strony internetowej.
Marka biura projektowego / marka osobista

Building Plan

Zakres prac

Założenia projektu

Dla zaprzyjaźnionej pracowni projektowej z Gdańska zaprojektowaliśmy pełną identyfikację wizualną. Taki zabieg pozwala zbudować spójny wizerunek firmy i zachować pewną konsekwencję w działaniach. Dzięki ścisłej współpracy z Klientem, a także pełnym objaśnieniu oczekiwań, mieliśmy szansę wpisać się nie tylko w gusta Klienta, ale także trendy w branży. Uzyskaliśmy efekt spójnego i nowoczesnego wizerunku.

Zanim przystąpiliśmy do budowy strony, stworzyliśmy spójną identyfikację dla marki Klienta. Zaprojektowaliśmy logo, które stylem doskonale wpisuje się w branżę budowlaną. 

Strona internetowa dla pracowni projektowej, podobnie jak logotyp, została utrzymana w kolorystyce granatowo-pomarańczowej. Kolory te świadczą o profesjonalizmie, analitycznym podejściu do tematu, a także biznesie opartym na zaufaniu.

Oprócz projektu i budowy strony, wykorzystując spójną identyfikację wizualną, stworzyliśmy dla Klienta także materiały promocyjne, m.in. wizytówki, rollup, baner zewnętrzny, teczki firmowe itp. 

Podsumowanie

Ważnym elementem tego projektu było zaprezentowanie kwalifikacji i rekomendacji naszego Klienta, co jest niezwykle istotne w tego typu branży. 

Zobacz inne nasze projekty