PTAK Auto
Założenia projektu
Naszym celem było usprawnienie funkcjonowania sklepu z częściami samochodowymi sprowadzanymi z zagranicy. Firmie zależało, aby proces był dostosowany do ich indywidualnych potrzeb i specyfikacji branży. Główne założenia projektu: bezpieczeństwo i minimalizacja błędów, zoptymalizowana obsługa zamówień, usprawnienie pracy magazynu, a także przyspieszenie procesu odbierania i wysyłania paczek.
Wdrożenie oprogramowania
Po poznaniu potrzeb i stworzeniu mapy procesów przystąpiliśmy do wdrażania oprogramowania według głównych założeń i potrzeb firmy.
Integracja z systemem ERP
Klient dotychczas pracował na zewnętrznym systemie ERP (Subiekt GT), więc musieliśmy połączyć te dwa programy za pomocą integratora (Sublinker).
Dostosowanie pracy magazynu
Wdrożenie BaseLinkera na magazynie wymagało poznania specyfiki jego funkcjonowania. Zaproponowaliśmy Klientom integrację oprogramowania z czytnikiem kodów kreskowych, dzięki czemu magazyn zaczął działać sprawniej, szybciej, a co najważniejsze zmniejszyliśmy ryzyko błędów do minimum.
Szkolenie pracowników i dodanie funkcjonalności
Po wdrożeniu wszystkich niezbędnych funkcjonalności, przeprowadziliśmy wewnętrzne szkolenia z obsługi programu zarówno w pionie realizacji zamówień, jak również w dziale magazynowym.
Podsumowanie
Dzięki wdrożeniu oprogramowania firma może teraz bezpieczniej, a co najważniejsze 3x szybciej obsługiwać swoje zamówienia, nie rezygnując z dobrze znanego oprogramowania księgowego.