Salomon Brokerzy Ubezpieczeniowi
Założenia projektu
Jakiś czas temu otrzymaliśmy propozycję zaprojektowania strony internetowej, ukazującej cały wachlarz usług brokerskich naszego Klienta. Projektowanie graficzne dla firmy z ponad 30-letnią tradycją jest ciekawym wyzwaniem, gdyż na wielu elementach powinien pojawić się aspekt kluczowy – misja firmy. Tak też zrobiliśmy. Misja to jeden wyróżników, który wraz z całą oprawą tworzy spójny, przemyślany obraz firmy, jednocześnie nawiązujący do imponującej jej tradycji.
Materiały promocyjne
Oprócz projektu i budowy strony, wykorzystując spójną identyfikację wizualną, stworzyliśmy dla Klienta materiały promocyjne, m.in. wizytówki, rollup, baner zewnętrzny, teczki firmowe, stopki firmowe itp.
Strona internetowa
Strona internetowa dla pracowni projektowej, podobnie jak logotyp, została utrzymana w kolorystyce granatowo-pomarańczowej. Kolory te świadczą o profesjonalizmie, analitycznym podejściu do tematu, a także biznesie opartym na zaufaniu.
Budowanie marki osobistej i komunikacji
Budujemy dla Klienta markę osobistą, m.in. poprzez wiedzę ekspercką publikowaną na LinkedIn. Powierzono nam też komunikację firmową, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną.
Podsumowanie
Strona naszego Klienta nieustannie ewoluuje, ponieważ pojawiają się nowe instrumenty ubezpieczeniowe i nowe możliwości współpracy. Mamy przyjemność pracować nad stroną pod kątem copywriterskim i administracyjnym.